Курс "Технологія вебквесту"

 Однією з нагальних проблем освітнього простору є урізноманітнення навчального процесу, активізація пізнавальної діяльності учнів, розширення сфери їх інтересів. Це потребує впровадження новітніх форм, методів та технологій навчання. Однією з таких сучасних технологій є квест-технологія (вебквести зокрема), яка допомагає учню знаходити необхідну інформацію, піддавати її аналізу, систематизувати, вирішувати поставлені задачі, розвивати пізнавальну діяльність та формувати ключову компетентність учня

Посилання на ВІКІПЕДІЮ

Зміст

·         1Визначення

·         2Історія виникнення освітніх вебквестів

·         3Класифікації вебквестів

·         4Класифікація завдань вебквестів

·         5Елементи вебквестів

·         6Приклади вебквестів

·         7Посібники

·         8Наукові статті

9Посилання на першоджерела


Веб-квест — це формат уроку, орієнтований на запити, в якому більшість або вся інформація, з якою працюють учні, надходить з Інтернету. Модель була розроблена Берні Доджем з Університету штату Сан-Дієго в лютому 1995 року за участю співробітника SDSU/Pacific Bell Тома Марча, співробітників освітніх технологій Об’єднаного шкільного округу Сан-Дієго та хвилі учасників кожного літа в Teach the Teachers. Консорціум у школі Течера в Оджаї, Каліфорнія.

З тих перших днів десятки тисяч викладачів скористалися веб-квестами як способом ефективного використання Інтернету, залучаючи своїх учнів до мислення, якого вимагає 21 століття. Модель поширилася по всьому світу, з особливим ентузіазмом у Бразилії, Іспанії, Китаї, Австралії та Голландії.


Створення веб-квестів

Технологічно створення веб-квесту може бути дуже простим. Поки ви можете створити документ із гіперпосиланнями, ви можете створити веб-квест. Це означає, що веб-квест можна створити в Word, Powerpoint і навіть Excel! Якщо ви збираєтеся назвати це веб-квестом, переконайтеся, що він має всі критичні атрибути.

Справжній веб-квест....

  • обернений навколо здійсненного та цікавого завдання, яке в ідеалі є зменшеною версією того, що роблять дорослі як громадяни чи працівники.
  • вимагає більш високого рівня мислення, а не просто узагальнення. Це включає синтез, аналіз, вирішення проблем, творчість і судження.
  • добре використовує Інтернет. Веб-квест, який не базується на реальних ресурсах з Інтернету, ймовірно, є лише традиційним замаскованим уроком. (Звичайно, книги та інші медіа можна використовувати в рамках веб-квесту, але якщо Інтернет не є основою уроку, це не веб-квест.)
  • не є дослідницьким звітом чи покроковою науковою чи математичною процедурою. Недостатньо мати студентів, які просто перебирають веб-сайти та роблять про них презентацію.
  • це не просто серія веб-досвідів. Щоб учні переглянули цю сторінку, потім пограли в цю гру, потім перейшли сюди і перетворили своє ім’я на ієрогліфи, не вимагає навичок мислення вищого рівня, і тому, за визначенням, це не веб-квест.  Детальніше слідуйте за посиланням.

ПРИКЛАД як створити вебквест 

Що таке Веб-квест посилання на блог 

http://kvest-posibnyk.blogspot.com › blog-page

Вебквест (від англ. web — всесвітнє павутиння та quest — пошук, пошуки пригод).

Що таке Веб-квест, етапи створення квесту і багато іншого ... 


Створення веб-квестів

Технологічно створення веб-квесту може бути дуже простим. Поки ви можете створити документ із гіперпосиланнями, ви можете створити веб-квест. Це означає, що веб-квест можна створити в Word, Powerpoint і навіть Excel! Якщо ви збираєтеся назвати це веб-квестом, переконайтеся, що він має всі критичні атрибути.

Справжній веб-квест.... теорія та приклади (англ)

приклад вебквесту

Блог-квести з природничо-математичних дисциплін

 ПРОЕКТНА ТЕХНОЛОГІЯ 



ЗМІСТ

 ВСТУП…………………………………………………………………….…………2

РОЗДІЛ 1.  ІСТОРІЯ ВИНИКНЕННЯ, СУТНІСТЬ ТА СПЕЦИФІКА МЕТОДУ ПРОЕКТІВ
1.1. Історична довідка про виникнення методу проектів …………………4
1.2. Суть методу проектів ……………………………………..……………5
1.3. Вимоги до застосування методу ……………………………………….6

 

РОЗДІЛ 2. МЕТОД ПРОЕКТІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ
2.1. Актуальність методу проектів …………………………………………7
2.2. Класифікація проектів ……………………………7
2.3. Етапи роботи над проектом ………………………………. 9

 

РОЗДІЛ 3. ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ НА УРОКАХ ХІМІЇ…………………………………………………….……………………..…13
 

ВИСНОВКИ …………………………………………………………….…………16

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ …………..………………………17

 Детальніше тут: https://ivanushunsoroku.webnode.com.ua/navchaln%D1%96-tekhnolog%D1%96i/proektna-tekhnolog%D1%96ya/

Популярні дописи з цього блогу

кросворд Он-лайн

Встановлення програмного забезпечення Intech 4.3

Щодо використання SELFIE у закладах освіти 2023 – 2024