Публікації

Щодо другої сесії СЕЛФІ 2021 – 2022, проекту SELFIE у закладах освіти

Щодо впровадження другої сесії проекту  SELFIE  у закладах освіти АНКЕТА  учасників програми  Посилання : https://forms.gle/sHye7yJBjbegDY6m9 Посилання  на   вебінар з питань впровадження  SELFIE, який відбудеться 11 лютого  2022 року о 15.00  годині:  SELFIE П'ятниця, 11 лютого · 15:00 – 16:00 Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet Посилання на відеодзвінок : https://meet.google.com/oqe-apmb-eyz Посилання на ресурс  SELFIE :  посилання      https://schools-go-digital.jrc.ec.europa.eu/ Інструкція по налаштуванню та робота з ресурсом.  ПОСИЛАННЯ   ПОСІБНИК ІЗ ВИКОРИСТАННЯ SELFIE:  посилання У цьому документі Ви знайдете всі запитання, які наразі є в SELFIE для кожного рівня освіти:  ПОСИЛАННЯ

Безкоштовний ресурс для мозгового штурму!!! Незамінна річ для творчого педагога.

 Безкоштовний ресурс для мозгового штурму!!! Що таке AnswerGarden? AnswerGarden – це новий мінімалістичний інструмент зворотного зв’язку. Використовуйте його для участі аудиторії в реальному часі, онлайн-мозкового штурму та зворотного зв’язку в класі. Хмара слів, думок або пропозицій... Незамінна річ для творчого педагога. Приклад : https://answergarden.ch/2331940  Інструкція : https://docs.google.com/document/d/1TwExqwbtdxJItymvbLIMpZcY6A7cPXo8vtH8vhx-4lM/edit?usp=sharing

Запрошую на дистанційний курс «Створення інтерактивних вправ»

 Запрошую на дистанційний курс «Створення інтерактивних вправ» з використанням інтерактивної дошки. Посилання на сторінку:  https://nikoboard.blogspot.com/p/blog-page_31.html 

Baamboozle - створення цікавих вікторин, створення візуального навчального контенту

Зображення
Baamboozle   - створення цікавих вікторин. створення візуального навчального контенту  Створюємо не докладаючи зусиль. Все готово, тільки вставити зображення та запитання. І готово. Для цього вам потрібно пройти нескладну реєстрацію за цим посиланням:  https://www.baamboozle.com Далі додаємо запитання та зображення (за    потреби). І отримуємо результат: Вікторина для двох команд (обираємо запитання по черзі, в будь-якій послідовності) Перевірити –  показуємо правильну відповідь. Якщо відповіді співпадають, то натискаємо зелену клавішу, яка додає бали команді, якщо ні – червону, що віднімає. Є ще несподіванки (це вже фортуна), що додають і віднімають бали. Відео - демонстрація створення вікторини Посилання  

проба скрайбінг

  На даному прикладі лише змінено перший та другий слайди. Комп’ютерний скрайбінг  створюється з використанням спеціальних комп’ютерних програм або онлайнових ресурсів. При цьому скрайбер може використовувати як малюнки, які є в бібліотеці програмного середовища, так і малюнки, намальовані власноруч в спеціальних графічних редакторах або ж відскановані паперові. Для створення комп’ютерного скрайбінгу можна використовувати наступні он-лайнові сервіси та програми: GoAnimate  — дозволяє перетворити презентацію на мультиплікаційний фільм. Кожен елемент має стандартні налаштування (колір, розмір) та індивідуальні (настрій персонажа, декомпозиція фону). Окрім персонажів, автор може обрати дії з ними, а також скористатися підказками по створенню скрайбінгу. PowToon  — вся анімація створюється від слайда до слайда. Робоча область має кнопки управління, часову шкалу, вікно попереднього перегляду, список слайдів і перемикач вибору елементів. Найбільш популярний та впізнаваний сервіс. Moovly  —

Робота з програмним забезпечення "Сходинки до інформатики"

  Робота з програмним забезпечення "Сходинки до інформатики"   Шановні колеги!            З метою сприяння ефективної цифрової трансформації закладів освіти та на запити керівників освітніх закладів   створено майстер-клас по роботі та використанню оновленого програмного продукту «Сходинки до інформатики». На умовах співпраці із  видавництвом "Світич" пропонуються такі заходи:          придбання ліцензійного програмного забезпечення (2-4 класи, 2-7 класи);          допомога у процесі   встановлення та активації програмного продукту;          методика роботи в початковій та середній школі;          супровід, надання консультацій;      організація та проведення майстер-класу "Використання програмного продукту "Сходинки до інформатики".   Детальну інформацію по організації роботи   можна отримати за посиланням:     https://nikoboard.blogspot.com/p/blog-page_2.html

Нова книга "Інтерактивна дошка: практика використання "

Зображення
Вийшла в світ нова книга " Інтерактивна дошка: практика використання" .  Ця книга містить матеріали та поси лання на відео. Описано близько 30 ідей для створення інтерактивних вправ, наведені покрокові інструкції для реалізації цих вправ ,   більшість з них супроводжені відео.  У книзі наведено посилання для скачування безкоштовного програмного забезпечення та його інсталювання на комп'ютер. Саме програмне забезпечення має україномовний, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, наявна можливість підключення додаткових пристроїв, таких як документ-камера, тощо. Наприкінці книги розглянуто питання  проблем, які виникають   при роботі та експлуатації з інтерактивною дошкою та можливі шляхи їх вирішення. Роботу програмного забезпечення можно поділити на два напрями:  управління комп'ютером, використання різних спецефектів для ефективної подачі матеріалу; створення  власних інтерактивних вправ з використанням мультимедійних можливостей.   ISBN  978-617-7422-