Публікації

Підбірка матеріалів для вчителя інформатики або дітей зацікавлених інформатикою

  http://planeta42.com/it/   IT ігри для практики та вивчення комп'ютера. Понад 80 онлайн-ігор для вивчення комп’ютерних технологій, пов’язаних з різними ІТ , комп’ютерами та інформатикою, які можна використовувати для розваги, інтерактивного навчання та іспитів. Інформаційні технології та засоби навчання інформатики. Ігри в галузі інформатики – це невеликі онлайн-ігри розміром до 1,5 МБ, які включають головоломки, мозаїки, аркадні ігри, карткові ігри та онлайн-тести з інтегрованою системою оцінювання. Ці навчальні програми містять більшість базових знань, необхідних для ефективної роботи з комп’ютером, які вивчаються на уроках інформаційних технологій та інформатики. Потужний онлайн-редактор SVG для команд . Завдяки численним одиницям вимірювання, інструментам масштабування та вимірювання Vecta дозволяє створювати широкий спектр дивовижних діаграм з точністю до пікселів, міліметрів, сантиметрів або дюймів. Blockly Games   - це серія освітніх ігор, які навчають програмувати. Вони

Матеріал для медіаграмотності

  програма курсу посилання проект «МедіаДрайвера» «МедіаДрайвер» — це мультимедійний онлайн-посібник. Він містить не лише текстову інформацію про різні типи медіа, але й чимало інфографіки, відео та навіть мультики. Також присутній ігровий елемент у вигляді тестів, проходження яких дозволяє отримати «Посвідчення медіадрайвера» — водія, який добре орієнтується у складних лабіринтах світу медіа. «МедіаДрайвер» — це не тільки про те, як виявляти фейки, маніпуляції та протистояти їм. Ми не ставили собі за мету написати цей посібник лише з прикладами в контексті інформаційної війни (хоча їх тут чимало). Адже вважаємо, що такий підхід звужує розуміння природи медіа. «МедіаДрайвер» — це про світ медіа, про те, як він розвивався, яким він є сьогодні, що його чекає в майбутньому. А також про те, по-перше, як навчитися використовувати його можливості в повсякденному житті та у роботі, по-друге, як навчитися критично сприймати все, що пропонують медіа. Сериал Через миллион лет сам серіал посилан

робота з кімнатами у ZOOM 07 12 2022

Зображення
робота з кімнатами у ZOOM

Щодо використання SELFIE у закладах освіти 2022 – 2023

УВАГА!  У зв'язку із проблемами світла та інтернет 25 листопада 2022 року о 12.00 буде проведено вебінар.   з апитання цієї тематики та оголошення про інші вебінари можливо задати у телеграм каналі:  https://t.me/interactiv_urok   Буде запис. ПОСИЛАННЯ НА ЗАПИС АНКЕТА  учасників програми  Посилання : https://forms.gle/sHye7yJBjbegDY6m9 SELFIE Середа,  23 листопада  2022 року · 15:00 – 16:00 ZOOM - конференція Посилання на відеодзвінок буде надіслано після реєстрації   Завчасно зареєструйтесь для участі у конференці ЗА НАСТУПНИМ ПОСИЛАННЯМ: https://us02web.zoom.us/meeting/register/tZ0sfu2urzouGNwnXVOFHF3y4iOHIHfqNbwq  Після реєстрації Ви отримаєте електронного листа з підтвердженням про вхід у конференцію. Переглянути відеозапис та  задати  з апитання можливо у телеграм каналі: https://t.me/interactiv_urok

використання доповненої реальності

Зображення
Михайло НІКОЛАЄНКО,   ст. викладач   кафедри ОІТ КЗ Сумський ОІППО, Діана ОХРИМЕНКО, студентка IV курсу спеціальності «Комп’ютерна інженерія» ВСП "Сумський фаховий коледж Національного університету харчових технологій" «База дальнейшего образования должна закладываться в школе, учителями. Но школы зачастую могут предложить лишь элементарные основы, при которых зубрежка, решение уравнений и экзамены могут вызвать у учеников лишь отторжение от науки. Большинство людей лучше реагируют не на количественное, а на качественное понимание, без необходимости применять сложные уравнения. Научно-популярные книги и статьи тоже лучше помогают понять, как мы живем. Однако лишь незначительный процент населения читает даже самые лучшие из научно-популярных книг. Более широкая аудитория у научно-популярных телевизионных фильмов и сериалов, но это односторонняя связь.» ( Стивен Хокинг « Краткие ответы на большие вопросы ». – Эксмо , 2019.  С.168.) Посилання на ресурс: http://maxima-libra

Щодо другої сесії СЕЛФІ 2021 – 2022, проекту SELFIE у закладах освіти

Щодо впровадження другої сесії проекту  SELFIE  у закладах освіти АНКЕТА  учасників програми  Посилання : https://forms.gle/sHye7yJBjbegDY6m9 Посилання  на   вебінар з питань впровадження  SELFIE, який відбудеться 11 лютого  2022 року о 15.00  годині:  SELFIE П'ятниця, 11 лютого · 15:00 – 16:00 Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet Посилання на відеодзвінок : https://meet.google.com/oqe-apmb-eyz Посилання на ресурс  SELFIE :  посилання      https://schools-go-digital.jrc.ec.europa.eu/ Інструкція по налаштуванню та робота з ресурсом.  ПОСИЛАННЯ   ПОСІБНИК ІЗ ВИКОРИСТАННЯ SELFIE:  посилання У цьому документі Ви знайдете всі запитання, які наразі є в SELFIE для кожного рівня освіти:  ПОСИЛАННЯ

Безкоштовний ресурс для мозгового штурму!!! Незамінна річ для творчого педагога.

 Безкоштовний ресурс для мозгового штурму!!! Що таке AnswerGarden? AnswerGarden – це новий мінімалістичний інструмент зворотного зв’язку. Використовуйте його для участі аудиторії в реальному часі, онлайн-мозкового штурму та зворотного зв’язку в класі. Хмара слів, думок або пропозицій... Незамінна річ для творчого педагога. Приклад : https://answergarden.ch/2331940  Інструкція : https://docs.google.com/document/d/1TwExqwbtdxJItymvbLIMpZcY6A7cPXo8vtH8vhx-4lM/edit?usp=sharing